Tyskland-Australien

Nu ska jag slita mig från datorn & gå till tv:n istället, haha. VM har ju börjat nu så antagligen kommer det bli mycket fotboll nu, men det är ju bara bra (y) Så vi hörs nog inte mer i kväll, men i morgon efter skolan :) Puss♥
Förresten, tomas syster är hemma från USA nu & hälsar på med sina 3 barn, i tre veckor ska dem vara här tror jag, så jag ska nog vara med hennes äldsta dotter ganska mycket nu, 2 år sen var det vi träffade varandra så det ska bli kul att träffas igen :D Fast lite pinsamt ändå, jag måste ju prata engelska med henne (a) fast det blir nog jätte bra ! Och dessutom kommer mina kusiner hem från Australien i veckan & ska vara här i 2 månader så den här sommaren kommer bli mer än toppen, jag vet det! ♥♥♥

Jag saknar dig älskling, :( Men i sommar du, då jäklar vad vi ska göra en massa tillsammans :D hihi♥

Kommentarer
Postat av: felicia

hihi , jadå sommaren kommer bli suuuper braaa :D

men vilken häärlig bild du tog ;)



aja , älskar dej iaf :*

2010-06-14 @ 20:37:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0