Bästa ridlektionen på länge (y)

Bild på bästis i somras. Hon red sin sommarhäst där så jag tyckte det passade bra eftersom jag både har ridit och varit med henne idag :D!
Nu är jag hemma från stallet. Det var riktigt kul idag ! Vi hoppade ju & det gick superbra (y)
men det roligaste var nog att när vi stog på långsidan allihopa, så står lundis jenny & johanna längst ner, & då börjar det blåsa så lundis häst får värsta rycket & springer in i jenny & johanna & då står jag framför dem &  min häst blir ju rädd då & håller på att springa iväg & då kollar jag bakåt & då ser jag alla tre komma imot mig & alla typ skriker, haha :D Det kanske inte låter så kul, men det var verkligen det :DD
Haha, & jag och bästis har typ flummat sönder idag, vi skrattade åt ingenting typ :D " iaf", " det gå´nt" hahah, ja, det var det vi skrattade åt :D Haha, men vi säger "iaf" efter varje mening.
Pusssssssssss, ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0