dåligt bloggat idag, förlåt.

Hej ;)
Jag har inte hunnit blogga idag, men jag ska berätta varför ;)
Skolan idag var jättelugn, först hade några i klassen redovisning av historia & sen hade vi typ rast och sen slöjd, sen mat o rast sen engelska förhör och några redovisade historia igen sen rast o sen svenska som gick jättesnabbt ;)
Efter skolan skulle jag vara med linn och då ville alice oxå vara med oss så vi va allihopa. Vi tog sällskap med herman, max o kim en liten bit sen cyklade vi vidare hem mot mig men då kom dem igen så dem följde med oss hem till mig och där gjorde vi inte så mkt, eller kimme tog min tandborste och stoppade den i toan (!!!) Så jävla äckligt men jag tyckte det var ganska roligt så jag skrattade mest, haha :D Sen skulle jag linn o alice hem till alice så dem andra gick hem till herman ;) vi typ cyklade runt i ljungbyholm mest så vi var aldrig hos alice, vi var på stinsen oxå och köpte fika, haha. Sen när jag skjutsade jag alice & jag fick typ obalans så jag trillade & vi typ skrapade upp våra knän, haha, det var askul :DD
Nu har jag kommit hem men om typ en halvtimme ska jag alice o hennes mamma gå ut och gå, hihi. Så jag bloggar mer sen, det blev ett långt inlägg, haha.
Pussssssssssss,♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0