fyfan :'(

Hej ;)
Inget bloggande idag för jag har inte kunnat. Skolan var både bra och dålig. Gick till kyrkan, hade andra lektioner och sen fick vi reda på klasserna. Jag var så himla nervös, eller alla tjejer var det. Linn grät till och med innan vi fick reda på det. När vi väl fick reda på det grät alla tjejer, ALLA verkligen. Jag och ebba grät nog mest tror jag, fyfan. Visst, jag kom i en bra klass med Fia, Kajsa & Jonna, men jag fick inte med någon av mina bästisar, Kerstin särade på oss alla tre. Alla killar tyckte vi var dumma i huvudet, men vi tjejer är sånna ;)
Vi kommer alltid vara bästisar, vad som en händer, ingen kan sära på oss. Alltid vi, alltid tillsammans. Jag älskar er mest Linnea och Ebba. ♥
Efter skolan cyklade jag hem, sen träning. Inte så jobbig i dag, spelade mest.

Kommentarer
Postat av: ffeliciaa

ofta tyckte du inte om klasserna ;oo?



<33333

2010-04-01 @ 18:36:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0