God Morgon :)

Hej ;)
Igår när vi var i berga hade vi väldigt kul :) Vi kollade melodifestivalen & åt oså.
Idag vaknade jag typ vid elva, så jag skulle gå ner då & äta frukost men när jag kom till trappan så blev allt typ svart & jag tappade tydligen min mobil & sen så bara ramlade jag & typ gled/rullade ner för trappan & sen när jag kom till ett hörn så gjorde jag världens volt i luften & landade på golvet nedanför men jag kommer inte ihåg någonting alls, så pappa berättade det här då. Så nu har jag världens skrapsår på axeln & hur ont i armen som helst. Usch, jag kunde ju typ brutit ben & allting :o Men jag mår bra nu iaf, hihi.
Vid tre typ ska jag till bästis ebba & vara med henne & bästis lundis, vi har inte varit på jättelänge så det ska bli jättekul :D
Tyckte ni att det var rätt som vann igår ?
Det tyckte iaf jag :)
Pussssssssssssss,♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0