Good Morning :D

Idag vaknade jag typ halv nio, eller jag var tvungen att gå upp då för ebba & hennes mamma skulle hämta mig vid tio typ, men nu ringde ebba & sa att dem kommer lite senare. Vi ska ju åka in till stan & det blir nog kul ;)
När jag var mindre, eller när jag gick i fyran typ, så älskade jag tokio hotel, jag lyssnade på dem jämt, men sen i femman så tyckte jag inte om dem längre, men nu för någon vecka sen så har jag börjat lyssna på dem igen, asså typ inte så mkt som i fyran men några låtar lyssnar jag ju på iaf. Dem är rätt bra egentligen, & tom och bill är ju assnygga :D!
Dagens outfit ;
Svart linne: gina tricot
Tröja: New yorker (stavn.?)
Byxor: Gina tricot
Pusssssssssssssss,♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0