Hemma från träningen

Hej ;)
Idag var skolan ganska lugn, vi gjorde inte så mycket & vi slutade tidigt oxå. Våran lärare berätta för oss att vi kommer få reda på vilka vi kommer gå i sjuan med ganska snart & det ska bli kul förutom att jag inte vill splittras från min underbara klass så ifall jag inte kommer få gå med dem jag helst vill gå med kommer det inte bli så kul.
Efter skolan åkte jag till stan & tränade & jag kom hem typ för en halvtimme. Nu ska jag göra min läxa tills imon, engelska -.-
Outfit kommer senare ikväll ;)
Pusssssssssss,♥

Kommentarer
Postat av: Alice

Hahah de var de roligaste på länge asså hihih,:) <33333

2010-03-11 @ 20:38:10
URL: http://aliceolsoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0