ingen rubrik.

Hej ;)
Förlåt för att jag inte har bloggat men jag orkade inte igår o idag har jag inte hunnit.
Igår ; Vi gick upp typ vid halv 6, sen åkte vi vid halv sju till nybro o hämtade alma o kalle o elin. Sen åkte vi till hestra, där åkte vi hela dagen. Det var askul, haha. Första gången jag skulle åka upp med knappliften så trillade jag, haha, så jag fick stapla mej upp :D sen åkte jag, ebba o lundis själva hela tiden så vi åkte bort till ett annat ställe så åkte vi till en brantare backe men vi vågade inte åka den så när vi hade kommit ner en bit så GICK vi upp, haha, alla som åkte förbi tyckte säkert att vi var helt dumma i huvet, haha. Men sen vilade vi en stund o sen sa vi; men vi måste ju våga åka den ! Så vi åkte nedför den, haha, eller lundis o ebba gled ner för dem ramlade medans jag åkte ner, haha. Sen åkte vi hem vid halv sex typ & kom hem vid halv nio eller ngt o jag gick o la mig efter melodifestivalen.
Idag; Jag gick upp vid halv åtta för vi skulle till våra bästakompisar o äta frukost o kolla på vasaloppet, vi kom hem typ för en halv timme eller ngt & snart kommer anton o hämtar kakor osånt som vi ska sälja till klasskassan o sen kommer resten av klassen och hämtar deras mellan 4 o 6. Så nu ska jag gå ut o sälja kakor o sen öva på spanska
-.-
Men jag bloggar mer sen när jag kommer hem ;)
Ha det bra !
Jag har inte lagt upp några bilder på länge så här får ni :D!
Pusssssssssssss,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0