Med alice :D <3

Hej ;)
Nu är jag hemma från skola, det gick verkligen jättesnabbt idag oxå (y) på morronen åkte vi till torsås för att kolla på ngn teater, det tog verkligen jättelångt tid, men den var ganska rolig ;) Bussen var asrolig hem, haha :D När vi skulle ut ur bussen när vi var framme så frågade jag herman ifall jag fick gå före honom men då satte han sig i mitt knä så jag inte kunde komma ut & när alla hade gått ur bussen så fick jag typ panik så jag slet mig loss typ men då ställde sig herman & anton framför mig för & typ tryckte bort mig för det var bara vi kvar i bussen, så jag inte kunde komma fram till dörren så i trappan i bussen stannade anton mig & sen bara sprang han ut och då stängde dörren så jag fick panik för det var bara jag kvar i bussen så jag ropade på busschaffören så jag fick åka med han en bit & sen släppte han av mig, det var askul men jag fick typ panik haha :DD as många i klassen stog utanför bussen & typ skrattade ihjäl sig och anton fick typ panik han oxå, haha. Askul var det verkligen :D
Nu är jag med alice & om en stund ska vi gå till frissan och jag ska klippa mig ;) Jag får se ifall jag bloggar mer sen för vi ska iväg till våra bästakompisar ikväll. Outfit kommer imon isånna fall ;)
Pusssssssssssss,♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0