plugggg.

Hej ;)
Nu har jag pluggat, spanska tills imon & religion till fredag, vi har prov -.- Men det var lätt så det är lugnt. Jag pratade med bästislinnea förut, vi pratade om allt möjligt, sånt som tjejer pratar om, haha. Typ om skolan oså.
Jag ska ringa henne snart igen tror jag,  vi behöver prata om en sak ;) hihi.
Imon följer hon med mej hem så ska vi till stallet sen, ska äntligen rida, fast imon ska vi rida barbacka & det gillar jag inte, men men, det blir säkert bra. & nästa vecka ska vi hoppa barbacka. Usch det vill jag inte, fast det ska ändå bli askul :D! haha.
Snart ska jag kolla på saltön oxå, jag älskar det ! hihi.
Vi hörs imon om jag inte bloggar mer ikväll.
Pussssssssssss,♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0