Rubrik var det ja?

Hej ;)
Dagen har varit jättebra, gick ju på stan, hittade två linnen & ett armband, bilder kommer i slutet av inlägget. Träffade massa kompisar oxå. Lundis & ebba åkte hem vid tre eller ngt & då skulle jag träna men jag träffade linn & hanna så jag var med dem ett tag, men sen tränade jag. Jag fick åka hem med linns pappa oxå så jag slapp åka buss ;) Här hemma har jag inte gjort så mkt, varit ute med zebbe.
imon är det skola, längtar inte alls, men vi har innebandytunering så det kommer nog gå snabbt. Imon kväll ska jag på kajsas klass disco, det blir nog kul.
Dagens köp;
1 bilden: armband hm
2 bilden: Linne bik bok
3 bilden: Linne bik bok
Pussssssssssssss,♥

Kommentarer
Postat av: Alice(L)

snygga;)<333

2010-03-18 @ 21:13:00
URL: http://aliceolsoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0