rubrik ?

Haha, jag är sämst på att komma på rubriker.
Jag är jättenöjd över den nya designen ode, hihi.
Nu kommer jag lägga in dagens outfit varje dag ifall jag hinner med det oxå.
Alice ringde förut och frågade ifall vi kunde va imon så hon hänger med in till stan. Efter träningen går vi till mc donalds sen kanske vi ska gå på stan :) Så imon kommer jag inte hinna blogga så mkt.
Juste, vi ska ju till gotland med klassen i maj och nu är det 2 månader 1 vecka och 3 dagar kvar tills vi åker, jag längtar jättemkt, det ska verkligen bli jättekul :D!
Bara för att jag sa det nu så blir det en bild på bästa klassen i hela världen, iloveu ♥
Pusssssssssssss & godnatt,♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0