studiedag imon(y)

Nu är jag hemma, eller jag kom hem för ganska länge sen men har inte bloggat. Det var ganska länge sen vi va så det var jättekul, & extra kul är det när lundis är med också :)
När jag kom hem satte jag på tv:n & gosade med zebbe, hihi.

Det är ju studiedag imon & det gillar vi verkligen & då ska jag lundis & ebba in till stan med ramon och max, det blir nog kul :) Fast jag ska träna också och det är mindre kul.
Jag har glömt att berätta att jag får börja löpträna nu, jättebra, fast jag ska börja träna med laget nästa vecka, alltså vara med på löpträningarna oså. Så imon ska jag köpa grusskor ;)
Dagens outfit;
Inte världens finaste bild men skit samma :D
Pussssssssssssssss,♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0