Tjaaa :DD

God morgon, eller man kanske säger god förmiddag :D?
I går var vi ju hos våra bästa kompisar, eller asså vi var ju tre familjer som var i indien & vi var hos den ena familjen  igår med den andra familjen och kollade alla filmer osånt från indien ;) Det var jätteroligt att se filmerna för jag har inte sett dem innan. Vi var där typ till elva så jag orkade inte blogga när jag kom hem.
Om typ tio minuter kommer kajsa ♥  Jag kanske bloggar sen när jag är med henne.
Ikväll ska vi till berga till våra kompisar så det blir inget bloggande ikväll heller ;)
Här kommer det en bild på mig nu när jag är ny klippt, jag tyckte det blev för kort men det växer ju ut snart ;)
inte så fin men jag bjuder, hihi.
Pussssssssss,♥

Kommentarer
Postat av: alice <3

Du är altid sööt ! <333:)

2010-03-13 @ 12:39:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0