Veckans Hiss&Diss


Våren börjar komma
Nu börjar äntligen våren komma, solen har skinit nästan hela veckan & då blir i alla fall jag på mycket bättre humör :)
Mitt knä
Ja, nu har mitt knä äntligen blivit bättre. Jag har ju fått börja spela fotboll, och det är verkligen super bra:D
Mina vänner
Det är inte bara den här veckan de har varit bra, utan de är det hela tiden, de finns alltid när man behöver dem. Jag älskar er<3
Våran lärare
Hon har varit konstig hela veckan, skällt på oss utan anledning ibland, visst vi pratar ju ganska mycket, men ändå. Jag gillar det inte i alla fall.
Bästis
Jag ska inte just dissa bästis, men hon åker i väg till sälen nu så jag kommer inte få träffa henne på en hel vecka, buhu :(
Alla omogna killar
Just den här veckan har det varit väldigt många omogna killar, men jag skiter i alla dem, jag har ju som sagt massa underbara vänner :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0