hemma :'(

Nu är jag hemma från en otroligt rolig resa, har nog aldrig skrattat så mkt åt så mkt ngn gång :DD Vi var i grottor, på får-ö, var på vattenlandet, åkte till visby och gick på stan, gick till vatten och sommarlandet igen, spelade minigolf, träffade massa nya kompisar, var på stranden o grillade korv och hade kul HELA tiden. Det var sjukt varmt i går också (y) Har ju inte precis sovit så mkt, hehe. Kvällarna var också sjukt roliga och mysiga, var inne i vårat rum, anton johan o kims rum o max ramon noel o ryans rum mest, det var ju dem vi var med mest oså ;) Kollade film, sprang runt ute på kvällarna, spelade kort och snackade en massa :) Haha, jag kommer inte ihåg allt som var roligt, men en sak var sjukt kul; alice jag anton o johan var i vårat rum (alice, lundis ebba o jag sov tsm) och snackade typ, sen så stog alice foundation på en byrå där typ och då undrade anton vad det var o då sa jag o alice att det var choklad-mouse som vi hade köpt på båten och han trodde ju det så han sprutade ut det på fingrarna och åt det, haha, vi höll på att skratta ihjäl oss :D Igår kväll var också skit kul. Ingen ville åka hem, det var verkligen bäst. Jag orkar inte berätta så mycket mer nu och jag kan inte lägga upp bilderna heller för dem är inte färdig överladdade än, 1031 bilder tog jag :p Men mer kommer imon, jag lovar ! Puss så länge♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0