inga bilder idag heller, förlåt!

Skolan var som vanligt typ, lite bråk bara men det typ löste sig sen, eller inget bråk precis, men aja. Efter skolan följde bästis med mig hem och vi åkte till stallet sen, red min älskling trippen ! Vi red runt trav-banan och det var riktigt kul :D
Ännu roligare blev det när mamma  berättade att en utav hennes bästa kompis har fått barn nu, äntligen! Jag är super glad, hihi. Men hennes bästa kompisar, hon har två som hon umgås med mest eller så, dem är som mina mammor också så jag är glad för hennes skull :D

Nu är Anna här, mammas bästa kompis, så jag ska ner till dem och vara lite social tänkte jag ;) Vi kanske hörs mer imon, bilderna kommer antagligen då :)
Linne under-kappahl
Linne över-cubus
Shorts-Kappahl
Strumpbyxor-?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0