nu är det verkligen sommar :DDD

skolan oså igår, hände väl inget speciellt tror jag. 9:orna tog spexfoto, det är såhär när man klär ut sig till vad som helst och sen tar dem typ kort, haha. Hängde med alice hem efter skolan, eller vi gick hem till mig först o jag bytte kläder, kjol o linne :D hihi. sen gick vi till alice o hon bytte om o sen gick vi till bussen o mötte fia. vi gick hem till alice sen o typ var ute o tog kort oså, hade kul iaf :DD haha, alice o hennes familj har sånt här larm, och vi råkade sätta på det 3 gånger, haha, as duktiga är vi :DD men sen åkte fia hem o jag o alice var med max noel o herman en stund, det var väl ganska kul :) alice har sovit här i natt, kul som vanligt :D idag ska vi åka in till stan oså, träffa fia o jonna ;) men vi hörs sen , ngn gång (:
jag vet att ni har sett den förut, men den är så mkt sommar på ngt sätt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0