solar i bikini idag :D

stan först idag, hittade ett linne bara. träffade fia jonna elof o fabian :D hanna stina o emil träffade jag också :) sen åkte vi hem o jag cyklade hem till mig o satte mig o solade, hur skönt som helst :D hihi.
mamma o jag är hemma själva i kväll så det blir en massa mys med henne :)

bloggen är hur tråkig som helst, jag vet inte vad jag ska skriva om eller någonting, så från o med nu så när jag väl bloggar, bloggar jag bara med bilder, jag lägger ut en massa bilder o skriver ngt istället, så slipper man läsa om dagen eller vad det nu är jag skriver om. Fast ibland kommer jag nog skriva i alla fall ;) det blir nog bättre, fast det kanske inte blir lika mkt bloggning :)
bjuder stort, men jag älskar solen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0