ut och äta i stan ikväll :)

Vilket skit väder :o? uscha !


Dagen började med att typ bara ta det lugnt, det var massa folk här hemma, okej, inte massa men typ 5 st. eller ngt ;)? dem planerade någon fest, pappa o dem är typ fest-komitén (stavn.?) här i ljungbyholm. Sen vid tre cyklade jag till a-plan för ljungbyholm spelade, jag stod i kiosken oså, men dem vann med 4-1 i alla fall (y) Nu ska vi snart åka in till stan för vi ska äta på resturang för i går hade mamma o pappa bröllopsdag och i morgon är det ju mors-dag så vi ska typ fira det. Så jag ska börja fixa mig lite nu, har inte ens sminkat mig än, men det hinner jag nog :D

Eftersom det regnade idag, eller det gjorde det ju hela tiden typ, så gick jag ut och försökte ta lite kort på regndropparna i gräset oså, blev ganska häftiga bilder så det kommer två nu:)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0