DATORN FUNKAR IGEN!

ojoj hejsan allihopa igen! :D
haha länge sen sist va? men elof va ju så himla snäll så han bloggade åt mig & berättade varför jag inte bloggar! & ja, datorn har inte funkat, den funkar halvt nu, de går att gå in på den iaf! (y) hehe..
och ja, va har hänt dem senaste dagarna? jag & kajsa har sjungit en vanlig dag på kemi lektionen, kollat film med 7b, dunkat musik i skolan, haha tuffaste skolan ever!
sen har jag tränat o lite sånt nyttigt också!
i torsdags va de öppet hus i skolan, slutade vid halv ett o då va jag o kajan med killarna, kuligt som vanligt, ni är bäst♥
men sen då började vi vid tjugo över två igen o hade språkval o alla föräldrar osånt kom, sen två andra lektioner & dagen flöööög iväg! kajsa följde med mig hem o vi chillade sönder, mysigt!♥
lediga på fredan o ja då gjorde vi inte heller så mycket!
& idag har jag varit duktig o städat rummet o gjort mig fräsch!
nu ska jag o brossan in till momo&mofa, vi sover där inatt också, kanske tar med mig datorn, fårse.. vi ska baka pepparkakor iaf!♥
hörs sen, pusssss♥
herregud va jag älskar er tjejer, varje gång jag är med er blir jag så himla glad!
ni är bättre än bäst♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0