FARSDAG

har glömt bort att de är farsdag idag? asså pappa o jag snackade om de igår men ändå har jag glömt de nu..
menmen, vi ska fira han lite extra när mamma kommer hem sen.
för de är du verkligen värd pappa, ibland kommer tårarna bara för att jag tänker på hur mycket du betyder för mig, hur jävla tacksam jag är för att jag har dig. du ställer alltid upp för vad som helst, jag skulle aldrig klara mig utan dig, även att jag hatar dig ibland så är du verkligen världens bästa, seriöst. du är som min bästa vän & finns alltid där när jag behöver dig som mest, jag är så oerhört tacksam för allt du gör & gjort för mig, de hoppas jag du verkligen vet. annars kanske du vet de efter idag.
glömt köpa present också, så gjorde en fin teckning till han:
jag älskar dig♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0