FÖRLÅT, MEN JAG HAR MINA SKÄL



Förlåt för den usla uppdateringen,
men jag har faktiskt ganska mycket skäl!
Skolan först ju, både bra & dåligt.. Ägde ut Elof på fifa också!
Alice följde med mig hem men hon åkte hem efter en stund! Anton kom & gjorde mig sällskap över kvällen, mycket kul! spelade wii med alla andra & lite smått & gott!
Han somnade nu också precis, vi satt & pratade & sen efter en halvminut slutar han & då ligger han där o sover..
;)
Du är ganska bra ändå, även att du är ganska dum i huvudet.. :))

Nu ska jag sova tror jag, cup i morgon hela dagen, inte mycket uppdatering då heller.. tråkigt.. :(
fast själva cupen ska bli kul, kom igen nu!♥
puss på er!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0