HISS/DISS

Mina vänner- ja, först måste jag hissa mina vänner asså. dem är verkligen superbäst, ställer upp hela tiden & finns alltid där! & jag har ALLTID så himla kul med dom, både killarna & tjejerna, utan er skulle jag inte va den vanliga lilla Linnea!♥
Musik- va skulle man göra utan musiken liksom? Spotify in my♥
Min kamera- åh va jag älskar den, om man har tråkigt tar man bara fram den o fotar & då blir allting helt plötsligt super!
Min dator- webben funkar inte, ljudet funkar inte & pappa hinner inte fixa så den funkar redigt igen.. damp får jag när datorn inte funkar som den ska!
Sprutor- gud va jag är spruträdd, tog blodprov igår & usch säger jag bara, sen jag kollade mina njurar för några år sen då dom stack in tre jävla långa nålar i armarna på mig har jag varit rädd för sprutor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0