I LOVE THE WINTER

jag tror jag är en av dom få som gillar vintern asså.. haha! men de är så mysigt med snön o allting runt omkring julen oså ju! pulka, snöbollskrig, skidor, ja ni vet allt sånt som man gör! åh va jag älskar vintern!
fast en sak som är lite mindre rolig är ju kylan & alla mulningar man får på sig, haha!


jag va ju inte precis kritvit förra vintern.. vill tillbaka nuuuu!




åh den där dagen minns jag så jävla väl! hade precis kommit hem från indien & jag ebba & linn åkte till noel o va med honom, va överlycklig för att få träffa honom, liksom ens bästa vän typ & sen kommer max också, slängde mig över honom för att jag va så jävla glad att få se honom igen efter typ tre veckor! bästa vänner kan man säga, fan va jag saknar oss max o noel.. :(


lite bilder från förra vintern, pulka varje dag nästa, bäst va de♥

Kommentarer
Postat av: linn

nejmen gud vilka bilder! <3

åh herregud vad jag saknar tiden då vi va små! <3

2010-11-30 @ 19:37:29
URL: http://linnselenhag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0