JAG♥SNÖN

åh va jag älskar snön, håller ni inte med mig? man blir ju mycket piggare av den också, de lyser ju liksom upp allting! :D åh sen är man ju mer ute också, även att jag är tretton år oså så ääääälskar jag att åka pulka & bara va ute med massa kompisar i snön, haha de låter jättefjantigt men förra vintern va de de vi gjorde, efter skolan gick vi direkt till pulkabacken & åkte där med massa kompisar & hade snöbollskrig o sånt kul, ja jag älskar vintern iaf!♥
skolan idag har varit lugn o allt, mycket bra tycker jag, kul att få träffa alla fina kompisar igen!
ramon den tönten mulade mig, kim också för den delen, super ju! :D menmen, jag ville ju ha snöbollskrig så jag får skylla mig själv :D
hörs snart♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0