NACKEN, HALSEN, HUVUDET & MAGEN

bild från nån dag, nya kommer snart! (y)
förlåt förlåt för att jag inte bloggade igår men jag orkade inte, lång skoldag som inte började bra.
vaknar av att de värker i nacken & ner i ryggen, kunde knappt sitta i soffan för de gjorde så jävla ont!
hela dan i skolan fick jag gå med rak rygg & inte vrida nacken eller nånting, ni fattar? fast de va ju ganska kul ändå, haha, alla mobbade mig & såg ut lika dant som mig, jag såg ganska sjuk ut kan jag säga! :D
idag vaknade jag av att halsen va igen täppt & ont i huvudet & nu har de gått till magen också, inte mycket med mig asså.. ;)
så jag har bara legat i soffan idag och glott på film, ganska chill! :)
men nu kommer jag snart tillbaka på banan igen! :)
hörs sen hörni!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0