NU VA DE SLUT.. :(

åååh säger jag bara! jag vill inte gå till skolan imon.. :(( menmen, lovet har varit underbart!♥
dessutom vet jag inte när jag bloggade senast? men faktiskt är vännerna & allt annat viktigare än bloggen..
i fredags va jag ju med hanna, vi va med martin & anton på dan också! sen på kvällen va de fotboll som gällde, blev faktiskt riktigt kul! (y) men de va lite smått tråkigt för de blev typ slagsmål o sånt, onödigt säger jag! men men de blev kul sen ändå! :)
hmm.. va fan hände sen? xd
sov ju där ju, va med hanna & alice i gympahallen sen också, pappa spelade innebandy hela dan! ;) anton va också där faktiskt, världens jobbigaste unge! -.- fast han är ganska bra iaf, eller väldigt bra, ibland.. heheh..
ja de här blev långt så jag berättar om gårdagen sen ist, med massa bilder & sånt.. ♥
tränade idag också, behövligt säger jag! pizza o massa andra onyttiga saker i två, om inte fler dagar nu, haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0