VISSA SAKER ÄR JAG RÄDD FÖR & DE ERKÄNNER JAG

bilden har inget med detta att göra, bara väldigt fin!
kollat på tv nu & segat sönder.. firade morfar förut, mys!♥
men nu ska jag nog gå & lägga mig, just nu kommer tårarna ner för kinden & jag har inte nån riktigt anledning..
jag mår bara så jävla dåligt över allting, jag vet inte va jag ska göra, hur de kommer bli eller nånting. jag vill bara få allt gjort, glömma allting o gå vidare. men de är inte alltid så jävla enkelt. livet är sånt o man lär sig efter sina misstag. dem misstagen jag har gjort nu är några av dem jobbigaste i mitt liv tror jag. jag har mist så himla mycket som va så bra & jag vet inte om de kommer komma tillbaka, de vi hade. & ni vet vad jag menar, vilka jag skriver om. men jag erkänner, jag är rädd för att allt ska bli fel en gång till, att allting vi hade är helt bortglömt, de kanske inte är så men just nu känner jag så. jag har sagt till ALLA o då menar jag ALLA mina närmaste vänner att jag aldrig skulle gå tillbaka till dig, jag hade glömt allting vi hade, jag trodde de iaf. men så va de inte, nu kommer allting tillbaka & då vet jag verkligen hur bra allt va. men jag vet att de inte kommer bli så igen, jag har nästan förbäret mig på de. men vi fårse. de känns bara som om vi aldrig känt varandra över huvud taget, som om vi aldrig pratat, ärligt talat.
men ni ska veta hur jävla mycket ni har betytt för mig.. & hur jävla mycket ni betyder för mig.
men jag kommer klara mig om de inte blir på de sättet alla vill. jag vet de, men just nu vill jag bara glömma allting.
allting jag skrivit kommer direkt från hjärtat & hjärnan, de är precis så jag tänker nu.
hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0