ibland saknar jag allt de gamla..

dem flesta bilderna är från i somras, dem andra lite roligare & äldre bilderna kommer snart också!

ibland undrar jag vad ett liv går ut på? vad är de egentligen man ska göra? ska man göra precis som man vill eller finns de något som säger vad man ska göra? jag bestämmer helt själv vad jag vill göra, & dem senaste åren har bara gått ut på kompisar, familjen & skolan. resor & massa andra saker också såklart.. men är de egentligen de jag håller på med nu de jag vill göra? jag tror nog de, jag har världens bästa vänner, seriöst.
de är faktiskt dem som gör mitt liv, de är dem jag liksom är med hela tiden, min familj också då såklart. & familjen är nog de allra viktigaste för mig, jag kanske inte har de bäst, de finns säker hur många som helst som har de bättre, men de bryr jag mig inte om, jag mår hur bra som helst med de jag har.
allting runt omkring då, mina såkallade låtsas familjer? kommer dem alltid finnas där, kommer jag alltid känna dem? när jag är tjugo, kommer jag åka till dem då när jag inte har något för mig, precis som jag gör idag? kommer jag va lika nära alla mina kusiner då, träffa dem nästan hela tiden, eller bara en gång per år? de är de jag oroar mig för, hur allt kommer bli när jag blir äldre? jag vill ha kvar de som är nu, fast jag vill ha de bättre. men jag vill ha kvar alla mina kompisar, både tjejer & killar. om två år kanske jag inte ens umgås med samma kompisar? jo, dem närmsta såklart.. men kanske inte alla killar som står mig så nära? dem kanske till & med inte vill känna mig längre? alla barndoms kompisar, kommer jag inte ens veta vilka dem är? de är de jag oroar mig mest för.. men man ska leva idag, inte ens tänka på morgondagen, då blir de bäst!
för jag har faktiskt kvar alla mina gamla kompisar, vilket är hur skönt som helst!

Kommentarer
Postat av: Ebba!

Elling om tjugo år så kommer du fortfarande få komma hem till mig och gå in utan att knacka eller ringa på!♥ vi kommer alltid vara vänner!

2010-10-28 @ 15:39:47
URL: http://ebbaagustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0