fuck this

haha fin bild sen igår oså, bjussar på den.. ;)

skolan idag va skit, eller de började väll bra, blev sämre sen. allt är typ skit just nu, men bloggen ska ändå inte få lida av de.
kemi-matte-spanska-lunch-engelska
spanskan va chill, satt i korridoren med killarna eftersom felicia va iväg då.
felicia älskling åkte hem efter lunchen, jag och kajsa satt med henne vid bussen tills hennes famo kom, så vi missade engelskan typ.. (y)
nu ska jag försöka hitta på nått roligare, tycker inte om när fredagar är tråkiga.. :)
pusss♥


felicia&kajsa, vi klarar de här tillsammans nu, även att allt är skit o vi hatar allting just nu, så kämpar vi, vi är tillsammans hela tiden o då klarar vi de.
ni betyder mest, ingenting ska hända er, de är inte meningen att allt ska hända på en gång, men just nu gör det de iallafall & vi får leva med de just nu.
en sak ska ni veta: jagälskarer.♥

Kommentarer
Postat av: kajsa

de är riktigt jobbigt just nu, men vi kommer klara de bara vi är tillsammans, ingen/inget kommer kunna skilja oss åt.

jag älskar er! ♥

2010-10-08 @ 18:23:06
URL: http://kaiisaalmen.blogg.se/
Postat av: felicia♥

2010-10-08 @ 22:07:16
URL: http://ffEliciakkarlsson.devote.se
Postat av: felicia♥

vi klarar allt tillsammans.

både när det är jobbigt&när det är bra. just nu är det ju jobbigt men vi finns alltid förvarandra -6 jag älsakr er så otroligt mycket det är obeskrivligt. ♥

2010-10-08 @ 22:08:54
URL: http://ffeliciakkarlsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0