GLÖMT BORT DATORN

jag vet att jag kommer få skit för detta men de skiter jag fan i.
JAG SAKNAR DIG KAJSA.
skolan idag va faktiskt bra, som vanligt då.. (a) körde boxning & sen spanskaprov ju, gick skitbra :D
hade tema sen också!
efter skolan följde jag med linnea&ebba hem, skulle varit med alice först men sen skulle vi inte de, hittade inte henne, hahah!
kommer nog bilder snart, är pepp på de, haha! :p
dessutom har jag lundis & elof världens bästa humor, äääälskar min nya familj asså :D hahaah!
näe nu ska jag gå till sängen o hitta lite roliga kort, (y)
puss!♥

Kommentarer
Postat av: kajsa ♥

linnea, du vet att jag saknar dig med som fan!

men jag vill aldrig förlora dig, och de känns som om jag aldrig kommer göra det heller, jag älskar dig så otroligt mycket, duärbäst! ♥

2010-10-27 @ 18:06:32
URL: http://www.kajsaalmen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0