hemma efter en lång dag!

ja, lundis skrev ju ett inlägg förut så jag behöver ju inte skriva så mycket tycker jag.. ;) edvard hatar typ mig, haha, näe han o jag är kompisar nu ;D hehehe..
men skolan va bra tycker jag, BARNARBETE hade vi typ.. jobbar ju om företag just nu typ två gånger i veckan med 7b också, och vi skulle flytta oss till nepal typ? och då va vi nere i ett mörkt rum som vi arbetade i, och där skulle vi riva små pappersbitar, 2 millimeter skulle dem va och de skulle vi göra till papper igen sen.. -.-? o de skulle va helt knäppt tyst, as tråkigt haha.. men sen jobbade vi med de i typ fyra timmar assegt.. ;) men chillig grupp hade jag, skrattade ganska mycket oså (y) hehe..
men nu ska jag inte babla mer, ska snart sova troja? jaja puss iaf!♥
dagens outfit:
linne under-H&M
linne över-H&M
leggings-?
kofta-kappahl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0