LUFTBALLONG

Linn o jag där, lite galna.. VILL HA TILLBAKA SOMMAREN NU! den där dagen/kvällen/natten kommer jag aldrig glömma!♥
Varit med mina fina tjejer linn & hanna idag. Bakade en kladdig och då menar jag verkligen kladdig kaka, den rann verkligen! sjukt äcklig va den.. xd
sen stack vi till ån o tog kort, fick mycket fina bilder! dem kommer sen, i omgångar, de är bättre.
när jag stack hem ser jag en stor luftballong komma. sjukt asså, jag blev livrädd, den va typ över mig, haha näe men nästan. jag stack in i skogen o då ringer pappa o så sa jag att en luftballong är här så han sa till gustav att komma till mig för att se den landa.
men när han kom hade den hunnit åka långt bort, men vi cyklar efter den för att se den, men den åkt alldeles för långt så vi orkade inte cykla dit, men häftigt var de HAHA!
Nu är tomas o eric här, inte så ovanligt precis.. ska äta o mysa med dem ikväll, blir nog bra!
puss♥

Kommentarer
Postat av: HANNA & JOZEFINE

Hejsan hoppsan! Nu finns det ett litet videoinlägg på vår blogg, så offra gärna 1 minut för att kolla på detta videoinlägg och lämna en kommentar? (Direkt länk till videoinlägget: http://hannajozefine.blogg.se/2010/october/hanna-forsoker-videoblogga.html#comment) puss =)

2010-10-16 @ 19:38:24
URL: http://hannajozefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0