på pappis data :D

hehe nu sitter jag här på pappas data, den är tuff tycker jag allt.. ;)
ingen webbkamera på bara, de är de ända som är dåligt :p
men fotade ju som sagt förut, blev inte så många bilder, zebbe störde mig o de va svinkallt!
men bilderna kommer väll senare ikväll när jag har laddat över dem o sitter vid den vanliga, hehe..
ny design o sånt är på gång, bra va ? xd
felicia kajsa o jag har superkul på facebook oxå, haha!
dem ska göra nått på torsdag med mig också, men vad vet jag inte.. ;)
o jag vill nog inte veta de, haha fast kul kommer de nog va, de märker ni nog!
kajsa ska ta med kameran till skolan så ni får nog se vad som hänt (y)
Pussss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0