SPANSKAPROV

simhallen idag ju :) asguttttt va de! :D haha eller asså själva simhallen va väll tråkig, men sen efter de blev de faktiskt kul!
gick ju till slottet efter de,  först kom tåget & noel blev instängd där på tåg rälsen, haha! xd
gick med linus max noel & ramon, melissa & elin också, goaaa är dem säger jag bara! :)) sen fick vi mat, en jävla macka :o
gick rundtur också, skittråkigt verkligen.. -.- noel förstörde nånting i slottet också, hahaha doooog! xd
kollade på nån jävla teater sen också, livrädda va jag & linnea asså.. haha!
dagen har faktiskt varit ganska bra, fast när jag är med mina goa kompisar går allt, bäst är ni! fast näe.. ;) haha jodå!
ojdå gud vad detta blev långt.. men de blir så när dagarna är bra!♥
nu ska jag plugga igen, har spanskaprov imån, suger! -.-
puss så länge♥
damp säger jag bara, hahah! xd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0