tack för alla gratulationer idag!♥

såhär såg jag ut i skolan idag, verkligen alla glodde sönder mig.. hahaha, ni får veta mer här nere:
dagen började med massvis med presenter från familjen, massa kläder som jag nog visar nån gång, nytt objektiv, parfym, fotobok, eller jag får göra den själv eller så, klocka, underkläder, kanske va nått mer, kommer inte ihåg.. (a)
Stack till skolan sen som vanligt, va verkligen jättenervös för felicias o kajsas present, haha!
när dem kommer sen skrek jag ba: jag vill inte öppna den, jag vågar inte!
över hela arbetslaget typ, så vi sprang upp o då ska jag öppna den, då kommer hela 7b o glor o skriker öppna öppna! typ, haha!
men jag öppnar ju den såklart, och då ligger de sånna där saker som ni ser på bilden, och en tröja där felicia o kajsa har skrivit på, jag skrattade typ ihjäl mig seriöst! haha, så då va jag tvungen o ta på mig de då, har gått med de heeela dagen låång, sjukt kul men ändå så sjukt pinsamt! alla glodde sönder typ, haha..
fick en massa gratulationer också, kul ju! :)
efter skolan gick jag kajsa o fia till pizzan å åt där, mycket gott!♥
så min underbara dag har spenderats med världens bästa felicia o kajsa!
tack så mycket!
sen på kvällen nu då kom momo&mofa in till oss, fick en sjukt fin jacka av dem! ♥
nu ska jag försöka visa alla bilder från idag, långt inlägg men så blir de ibland ;)
pusss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0