TROR JAG ÄR SJUK..

den resan kommer nog alltid vara den bästa, allt var så himla underbart då, skrattade och hade roligt exakt hela tiden, och de har jag alltid med mina fina familjer! nästa år får jag förhoppningsvis uppleva de igen, vi åker nog till Grekland för att båtluffa, hur härligt låter inte det? och sen skidor ska vi nog också åka :D fast till Grekland följer inte anton med, ganska surt, och inte familjen petterson heller för den delen..

tillbaka till min dag, den har varit ganska kul faktiskt, gjorde lite allt möjligt, bättre än skolan!
mamma o jag tog en fika på stan sen också, mys!
köpte med mig ett par byxor hem o ett par inomhus fotbollskor! (y)
hörs sen puss♥
juste, jag tror jag är sjuk, är förkyld igen o fryser som ett as.. ARG!

Kommentarer
Postat av: Emma - foto&vardag

ser härligt ut , få jag följa med nästa gång elr ;) hihi



KRAM <3

2010-10-20 @ 22:11:01
URL: http://emmahellgrenn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0