Written in the stars

nya älskade klockan där också som jag fick i torsdags!
dagen rullade på som vanligt tycker jag, allt är mycket bättre nu!
på lunchen fick jag o kajsa världens skrattanfall, asså jag vene vad vi skrattade åt seriöst, eller vi skrek på felicia som stod typ en meter ifrån oss o hon låtsades att inte höra, haha vi doooog typ? nästan iaf, skrattade säkert i fem minuter, HAHAHA! :D
men sen hade vi tema dem sista två timmarna, va faktiskt ganska kul idag också! (y)
nu ska jag äta lite, har bara ätit en cheesburgare på donken i stan idag..
puss så länge!♥

Kommentarer
Postat av: kajsa

hahaha, seriöst vi skrattade ju åt ingenting xdd ♥

2010-10-12 @ 18:32:27
URL: http://www.kajsaalmen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0