bilderna jag har snackat om ett tag nu.. (y)

ja kajsa, jag tror jag ska lägga upp dem nu du.. hehe!:D ♥



















ordet va galna ja!
jag har alltid älskat er, ända sen jag träffade er första gången♥
Hej igen folket! Spelade ju bowling förut, ganska kul faktiskt! Eric va så sjukt stolt för att han vann över mig, haha så gullig som alltid, fast näe..
nu är moapoa här också, mysigt. fast hon spelar bara wii med lillebror hela tiden.. får väl gå ut o säga till henne att hon ska va med mig istället snart :D
vi hörs sen puss♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

sjukt fin blogg du har!

när du ska lägga upp svar på kommentar tycker jag att du ska strycka över e posten så inte dumma människor elr vad man ska säga..

2010-09-13 @ 20:14:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0