en vecka till, sen är jag också tonåring! (h)

Hööööst !
hejhej, dåligt med uppdatering här tycker jag.. men som sagt, skolan kommer i första hand, tråkigt men sant..
ska försöka börja blogga så mycket som möjligt nu, för de är ganska kul ändå! mycket bilder osånt blir de nog, o outfit såklart (a)
igår- va med hanna bästa efter skolan, i skolan dansade vi med några asduktiga, alla i sjuan typ, en har varit med i talang (hh'
jaja, jag o hanna va iaf med massa andra, typ som elias anton o stina, sen kom de nårra andra också, fast vi va inte så mkt med dem.. kul va de iaf ! (y)
idag- skola som vanligt, vi alla ääääälskar torsdagar tror jag! går till typ halv ett! :D
efter skolan följde jag med min saknade lilla linnea hem, myys! ♥
nu sitter jag här helt ensam, tråkigt! ska nog kolla tv oså, eller jag får se..
sugen på ny design, får fråga emma den söte om hon kan fixa de!
puss så länge!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0