fler bilder ikväll (y)

en suddig bild från idag, blev inte så jättemånga så en får räcka, haha.
ingen skola idag ju, åkte till ödevata med klassen, vi hade först massa samarbetsövningar, tex sätta ihop ett tält snabbast oså, faktiskt riktigt kul :D eller nej, de gjorde vi efter vi hade samlat ihop massa grejer ni vet såhär när de står att man ska hitta blablabla, ah iaf, de va jättekul :D haha! sen efter de gjorde vi de andra då, o sen fick vi göra va vi ville så jag & några till körde ut med båten till en flytbrygga typ & badade där, eller ramon puttade i mig -.- haha, men de va riktigt kul ändå!
nu ska jag snart göra mig i ordning för träning, guttans! hörs sen ♥

Kommentarer
Postat av: kajsa

när kommer rästen av bilderna :)?

<3

2010-09-12 @ 10:44:59
URL: http://kkajsasvvvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0