Förlåt gumman för att jag gick in på din blogg men måste skriva det här!♥



Alltså Gumman du är världens bästa vän!


Du är så sjukt underbar och fantastisk, jag älskar dig för den du är. Du är alltid så glad och go och gör mig alltid så glad. Du är en liten skit som jag bara vill krama om med dina snygga kläder och fjortis språk så kan jag inget annat än älska dig! När vi började samma klass i förrskole klass kom underbara långben Lundberg fram till mg och efter henne kom du, en lockig sötnos! Jag visste först inte ditt efternamn så jag kallade dig: Linnea med krulligthår! hahaha:D Vi är dom tre muskitörerna, Du Jag Och Lundis, och kommer alltid att vara även om det kommer bli svårare nu när vi skilts ås i olika klasser men vi kommer hålla varandra i handen och alltid va Bästa vänner!♥

Jag älskar dig!♥



//Ebba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0