jag har ingen lust att blogga längre..

glömt visa min nya väska, köpte den förra veckan tror jag? eller pappa köpte den, de gillas:D
snyggare i verkligheten faktiskt (a)
skolan idag va ganska skön faktiskt, första timmarna va vi med 7b oxå, de ganska kul ändå ;)
so-matte-biologi-engelska-fotboll
på biologin va vi o pallade äpplen, haha nej men vi skulle leta blommor & då va de äpplen där så vi tog några .. ;p
sen efter skolan följde fia med mig hem tills hennes mamma kom, o nu är jag själv fast jag kanske ska va med hanna sen :) Juste, hon fyllde år i går :D hihi, så jag säger grattis här också ! grattis älskling, du betyder så sjukt mycket för mig o de vet du, du är en sån som man aldrig vill förlora, jag älskar dig!
nu ska jag öva spanska, hörs sen♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0