kajsa idag & hanna ikväll!♥

dagen har varit superbra, kajsa har ju varit här, vi har varit ute nästan hela tiden o snackat oså! åkte till fotbollsplanen o kollade tjejerna som spelade, herman va där så han satt med oss en stund också.
när kajsa åkte hem va jag hemma en stund, sen stack jag ut o träffade hanna, hon behövde prata med mig oså, jag älskar dig o finns hela tiden för dig♥
nu har jag kollat tv o slappat, skönt! imån är de skola, inte så himla kul.. vi hörs imån pusss ♥

fia har gjort en video med mig och kajsa, ganska gulligt tycker jag allt!
jag älskar er två otroligt mycket, de går inte att beskriva! att ni finns för mig hela tiden betyder sjukt mycket, att jag har er betyder ännu mer. jag är så himla glad att jag har er!
jag älskar er ♥♥

Kommentarer
Postat av: FEEEEELICIAAAAAA

hihi, visst ärrrreen sööt! ;)



älskarer grymt mycket! fattar inte att vi bara känt varandra i ett år typ de är galet knäpp. utan er överlever jag inte , ♥♥♥

2010-09-20 @ 17:26:09
URL: http://HTTP://FFELICIAKKARLSSON.DEVOTE.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0