match & skola som vanligt sen senast!



skolan tar seriöst all tid, så jag får helt enkelt blogga när jag har tid.. :(
igår va de skolan som vanligt, ganska lugn dag om jag inte minns fel..? men sen efter skolan spelade vi match, sista seriematchen, inte alls kul :( vi spelade iaf mot färjestaden, serievinnarna, 0-0 blev de, sjukt bra tjejer♥ blåmärken lite överallt idag kan jag säga, haha! idag va de ju också skola såklart, skoljoggen va de också, 22.06 sprang jag på, ganska nöjd faktiskt! nu har jag bara varit hemma, äter nu o snart ska jag duscha tänkte jag :) hörs sen♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

älskar din blogg:) men kan du inte byuta design? :D

2010-09-19 @ 11:16:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0