sjukling (n)

yeah, dagens drog jao !
igår i skolan hände de väl inte så mycket, kommer inte ihåg va vi gjorde typ, vi har faktiskt kul i skolan nu, buuusiga är vi allt ska ni veta (y) efter skolan åkte jag o fia bussen till stan, eller jag skulle träna oså ju. efter de åt vi o gick på stan till typ halv sju, ganska segt men ändå kul med den tjejen :D vid halv sju tog vi bussen till södra utmarken för att kolla Hossmo-Kalmar ff. Ramon & herman spelar ju i kff & anton spelar i hossmo. kff vann med 6-0, ramon gjorde ett mål tror jag (a)? kul hade vi iaf ♥
idag vaknade jag av att jag knappt kunde andas, hade så sjukt ont i halsen, typ spydde.. nejdå, men lillebror fyller ju år idag så jag va ändå tvungen att gå upp ur sängen.. ;) Grattis !
har redan kollat film så nu ska jag kolla en till puss & shit va långt de blev :o jaja hejdå♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0