vilket skitväder!

JAG ÄLSKAR DIG HANNA SÅ SJUKT JÄVLA MYCKET!
Spenderade min söndagskväll hos hanna, pratade en massa som vanligt, gjorde väll inte så mycket mer :)
skolan idag va ganska kul, har typ världens bästa lärare, BJÖRN! hahah, jag trodde jag skulle dö av skratt vid maten asså, han satt med oss o vi snackade om killar oså o han lyssnade på oss va vi sa, då går han fram till felicias kille eller nästan iaf, o pratar med honom att han ska ta henne nu när han ändå har chansen, fyfan va vi skrattade :o HAHAHA! xd kanske inte lät så kul nu, men då va de kul!
men iaf, dagen flöt väll på sen oxå ;) för er som ville veta spelade jag felicia kajsa o elin biljard med några från nian, vi söööög verkligen .. (y)
tränat efter skolan oså också :)
nu ska jag plugga osånt tråkigt.. prov imån.
puss så länge!♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahhaha så jääävla pinsamt! xdd



älskardiiiiig♥ & du hade nog rätt om killarna .. ;)

2010-09-27 @ 17:35:27
Postat av: felicia♥

2010-09-27 @ 17:36:32
Postat av: linn

fotograf , jaag! (L)

2010-09-29 @ 20:43:49
URL: http://linnselenhag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0